Followers

Sunday, November 28, 2010

mak abah

Abah - abah aku bernama ABU HASAN BIN MAT bekerja di IPK Melaka. berumur  57 thn. dh nak masuk 60 dh. sedihnye. seorang yg panas baran dan keras kepala TAPI abah aku seorang yang penyayang dan lebih mementingkn anak2 nye. itu lah yang pling aku suke skali. walaupun kadang2 kene mara. tpi aku rileks je. yelh kn. die kan abah. aku nei anak saja. tpi die mara 2 msti adr sbbkn. xkn xde sbb kot.

Mak - mak bernama ROBIAH BTE ABDUL RAHMAN bekerja di Klinik Merlimau Melaka. berumur 53 thn. mak pandai masak,pndai jahit langsir,pndai kemas umah n ape2 je lh. ye lh mak kn. lau x taw wat smue 2. bkn mak nmenye. aku suke prangai mak ckit dri abah aku. anak mak katekan! ahhahaha


                                                     cukup-cukup sayang ini orang!!!

0 comments: