Followers

Sunday, November 28, 2010

life.


kehidupan ini kadang2 bosan kdang2 best. tpi yang bosan 2 lah aku xnk. aku nak yang best je. hehehe. kehidupan aku nei SIMPLE je. tido,mkn,g klas lepas 2 on9. bnde yg same je. tiap2 ari macam 2.tpi time cuti je adr best ckit. kuar jln2 ngan mmber. g tngok wayng. men bowling. lepak mcd. ranggi kt town. shopping n so on. bile lah lagi aku nak MENGUBAH kan kehidupan aku nei. mybe kene tngu aku kahwin dlu kot. hahaha. LIFE! ckup2 pning aku memikirkan nye. apa lah nasib aku pada masa akan datang kn?? persoalan 2 selalu bermain di fikiran aku. adakah aku dpt kerja yang bleh mnjamin masa depan aku?? aku tringin nak keje yg tetap. dpt kerja kerajaan ag best. cmfrm TERJAMIN babe. tpi dpt ke?? huhuhu. walaupun apa2 pun kehidupan mesti diteruskan!! wee~

0 comments: