Followers

Saturday, February 5, 2011

hari sabtu. malam ahad

taktaw nape tibe2 je aku rajin update blog nei. haish! ntah lah. korang nak taw tak?? malam nei aku seperti merindu kan seseorang lah. RINDU?? HAHAHA macam tak caye kan. selama nei aku nei seperti takde perasaan nye org. (ckp diri sendiri). yelah kan.. aku nye jenis org lak suka sangat cintan2 nei. hahaha. aku pon sendiri takcaye ape yang terjadi kat diri aku (ape pon takleh). ada org dah mencuri hati aku (test jiwang) ahaks! hehe. apasal lah die curi hati aku nei. kan aku dah rindu kat die . adoi ai!!! lomah badan den. die ckp die nak g KAY ELL. aku pon ckap take care kat die. slalunye lpas dah ckp mcm 2 aku biase je. tibe2!! (jengX2) hati aku nei jdi huru hara. mybe aku rndu kat die kot. rasa macam nak nangis pon ada. ntah lah! mcmane lah die bleh membuatkan aku ridu kat die. mybe nei kot rasa nikmat nye bercinta. 8-) hahaha. MACAM2 DAA. ada pada 1 malam 2.. die call aku cukup maen lame daa. dri pukul 10.45 mlm hingga lah pukul 5 pagi die call aku. huh! ckup main gile. panas telinga aku. tapi aku suka bergayut ngan die sebab sore die comey. huhu. aku rasa 1st time aku gayut pling lame. nak dekat 6 jam tueeee. korang leh wat?? hehe. apa yang aku bleh wat untuk melepaskan rindu ialah melihat pic die saje.. hmm. jdik lah. dri xde. :D kepada yang taw saje ayat nei ADEI2. <~~ syg u lebih lah!

                      

0 comments: